Tuesday, June 8, 2010

Refleksi 4 Blogs

MIRZA ADZRAF B. ABU KASIM
831001-01-5413
Pm1
http//adzraf.blogspot.com

Alhamdulilah, syukur kehadrat Allah s.w.t kerana diberi kekuatan dan kesihatan untuk meneruskan kehidupan seperti biasa. Terima kasih diucapkan kepada pensyarah bimbingan Dr Hj Kamaruddin B. Abu Hassan atas tunjuk ajar dan bimbingan yang diberi sepanjang saya memulakan pembinaan sebuah blogs yang sempurna.

Kemanisan
Saya begitu gembira kerana berpeluang memiliki sebuah blog sendiri. Banyak perkara yang saya perolehi sepanjang membagunkan blog ini. Diantaranya dapat mengenali istilah-istilah yang ada dalam setiap blog. Juga dapat mencari kenalan baru untuk mencari maklumat2 terkini.

Kekangan
Memang tidak dapat dinafikan setiap perkara @ perbuatan ada kelemahannya. Tetapi kelemahan itu menjadikan saya lebih ingin tahu apa yang saya tidak tahu..

Cadangan
Saya akan menggunakan perkhidmatan blog ini untuk P&P dan sebagainya. Mungkin juga akan digunakan untuk urusan sekolah yang lain.

Akhir kata,,jutaan terima kasih kepada pensyarah bimbingan dan terima kasih juga kepada rakan-rakan yang sama-sama memiliki blogger. Dan juga selamat melayari blog ini..
Sekian ,,terima kasih....

No comments:

Carilah 5 Perkara

Melalui 5 perkara....

1. Keberkatan rezeki melalui Isyraq & Dhuha
2. Cahaya dalam kubur melalui Tahajjud
3. Mudah menjawab soalan kubur melalui Tilawah Quran
4. Mudah meniti Titian Sirat melalui Puasa & Sedekah
5. Perlindungan di bawah naungan 'Arash Allah melalui Zikrullah

jalinan ukhwah..

My Blog List

Followers